Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Τοιχοπροβολόνε


Να το ξέρεις:

Οταν βάζω τέτοια βίντεα, είναι επειδή βαριέμαι και δεν έχω τίποτα καλύτερο να κάνω, ούτε να πω.

Θα δεις στα λινκς μου όμως ένα μπλοΝγκ, αυτό του motorcycle boy που λέγεται Λευκός Θόρυβος.
Εκεί θα διαβάσεις το πολύ ενδιαφέρον ποστ του, ειδικά για όσους ψήφισαν από τον καναπέ τους, να συνταχθεί επιτροπή λογιστικού ελέγχου - λέει - για το παράνομο χρέος μας.

Σου προτείνω να το διαβάσεις καθώς με καλύπτει πλήρως ο συνάδελφος εν τροχώ, αλλά και επειδή καλό είναι να έχουμε διάφορες απόψεις υπ' όψιν και συνεχίζω:

Πάραυτα, σήμερα κάναμε ρεκοράκι υπο βροχή και υπο κλίσεις (δύο λέξεις), το οποίο μας βγήκε πολύ χαλαρά και θα έλεγα ότι δεν είχα σταματημό. Φτού μου!

Λάσπη παντού, μουσκίδι μέχρι το κόκκαλο, τα νέα μου Asics έχουν απίστευτο γκριπ, χαμηλά σύννεφα, ολομόναχος με τις χαλκοκουρούνες και χωρίς καν μουσική για να ακούω τη βροχή και το πλατσα πλούτσα.

Τώρα σταματάω γιατί θα καταλήξω να έχω κάτι να πω και δεν το θέλω.

Εσύ δες το βίντεο και θυμήσου να κλείσεις το στόμα σου στο τέλος...



NuFormer - California, USA. August 2010 from NuFormer Projection on Vimeo.

Δεν υπάρχουν σχόλια: