Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Katie Noonan - Crazy



Την Αστραλέζα Katie Noonan, την έμαθα προχτές από την βιντεάρα του Νορβηγού Terje Sorgjerd ο οποίος χρησιμοποίησε την διασκευή της του "Crazy" για να ντύσει τη ματιά του.

Εμένα ως γνωστόν μου αρέσουν οι ωραίες εικόνες, οι γλυκές μουσικές, να μαγειρεύω και όταν τρέχω επί 1:13 λεπτά τα 8μιση χιλιόμετρα σε μονοπάτια όπως σήμερα, κάνοντας κι άλλο ρεκοράκι διάρκειας.

Μου το αφιερώνω γιατί μου αρέσει, και γιατί έχω αποτυπωμένα ακόμα στα μάτια μου, τα φώτα της πόλης καθώς έτρεχα.



τι ωραία αίσθηση... 
πως θα μπορούσα να την περιγράψω;


3 σχόλια:

fool είπε...

Σωραίοςςςς!!!!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραία ερμηνεία/εκτέλεση/φωνή/ βίντεο!
Και τί όμορφη φωτογραφία....

Chocorello είπε...

Δεν είναι δικιά μου η φωτό, την βρήκα στο google earth)
έπρεπε να το πω)