Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

38,4 C

...ο χτεσινός πυρετός μου, 37,8 ο σημερινός.
Με κόλλησε ένας τύπος στο γραφείο, που έκανε εισαγωγή γρίππη από Γιάννενα.
Φυσικά σήμερα δεν πήγα για δουλειά και ξεκουράστηκα όσο μπόρεσα.


Διαπιστώσεις:

1. Είναι κρίμα να βρέχει και να μην μπορείς να βγεις να περπατήσεις ή έστω να οδηγήσεις.

2. Το Vix μου για τις εντριβές είχε λήξει από το 2001.

3. Η μύτη μου δεν έτρεχε, έσταζε! (μέχρι να θυμηθώ ότι είχα comtrex)

4. Κανω καλύτερη κοτόσουπα από τη μάνα μου.

5. Μου είχε λείψει η ζεστή σοκολάτα.

6. Με 38 πυρετό είναι αδύνατον να παίξεις βιντεοπαιχνίδια. (με αξιώσεις τουλάχιστον)

7. Οι αποπάνω/αποδίπλα όσο θόρυβο κάνουν το βράδυ, κάνουν και το πρωί και το μεσημέρι και κάθε στιγμή της μέρας. Η είσαι μαλάκας γραψαρχίδας ή δεν είσαι. Ακόμα δεν έχω καταλήξει στην εκδίκηση που θα πάρω, θα είναι άξια πρωτοσέλιδου όμως.

8. Οι φασολιές μου έβγαλαν δύο φασόλια. Τζάκ, ακούς;

9. Με 38+ πυρετό ένιωθα μόνο έναν ελαφρύ πονοκέφαλο. Οταν έπεσε στους 37μισο τότε διαλύθηκα εντελώς. Πονάει κάθε μόριο μου, κάθε τράβηγμα από το τρέξιμο, κάθε σκέψη μου.

10. Δεν είχα βούτηρο για να κάνω μηλόπιτα.

Τέλος έμαθα τον Mayer Hawthorne - που έπεσα πάνω του τυχαία - και ακούγεται ακριβώς όπως μου αρέσει...



Ακου κι αυτό:



Περαστικά μου.

5 σχόλια:

fool είπε...

Ωχχ! Είσαι άρρωστος; Περαστικά σου λοιπόν. Όσο για την εκδίκηση:

http://www.gnomikologikon.gr/catquotes.php?categ=1270

Γέλασα με τον Γ.Καραϊσκάκη:
"Αν γίνω καλά θα τονε χαλάσω εγώ αυτόν που με βάρεσε. Εάν ψοφήσω, κλάστε μου το μπούντζον."

Chocorello είπε...

Οοοοοχι - δεν θα τη βγάλουν φτηνά με μία κλανιά μόνο.

Ο ΤιΜωρός.

ΑnD είπε...

Περαστικαααά!!!
Λοιπόν, απ'ό,τι κατάλαβα μια χαρά τα πέρασες. Ίσως σου χρειαζόταν μια μέρα παραμονής στο σπίτι και χαίρομαι που έκανες τόσα πράγματα αντί να πονάς ή να κοιμάσαι όλη μέρα.
Για το βίξ μη νοιάζεσαι. Δε λήγουν κάτι τέτοια. Ούτε το Μπεταντίν λήγει.
Όσο για τους γείτονες, άσε. Έχω κάτι ώρες που μετράω τα χρέη τους σε όλο τον κόσμο. Χρωστούσαν ήδη πριν μείνω εδώ, φαντάσου.
Καλό βράδυ!!

lemonostiftis είπε...

Περαστικά Τσόκο, αν θες κάτι τζαστ κολ εντ αΐλ μπιδέαρ φορ γιου.
Στην εκδίκηση δηλώνω συνεργός.

Chocorello είπε...

φχαριστώ AnD, φχαριστώ Λεμ...