Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Βάλια Κάλντα (επειδή ζήλεψα τον Σκύλο)

Σκαναρισμένα slides Βαλια Κάλντας, από το σωτήριο έτος 1995 (μπορεί και '96)







Μια ανάβαση στις αλπικές λίμνες Φλέγκες στην κορυφή, από παρέα 15 ατόμων.

Παρά λίγο περιπετειάρα, καθώς ξέραμε καλύτερα από τους ντόπιους και ανεβήκαμε παρά τον καιρό που έκλεινε.

Λίγο αφού τραβήχτηκε η φωτογραφία με τις λιμνες, οι ουρανοί άνοιξαν και έφαγα την δεύτερη χειρότερη βρόχα που έχω φάει ποτέ μου. (η πρώτη ήταν στον Ταύγετο επί 48 ώρες)

Η επιφάνεια από τις λίμνες ήταν σαν να βράζει, δεν βλέπαμε τίποτα από το ξύλο που τρώγαμε από τις σταγόνες, κεραυνοί παντού, το νερό που κύλαγε, έσβησε από τα μάτια μας το μονοπάτι προς Αρκουδόρεμα, χαθήκαμε αναμεταξύ μας κι εγώ με τη φίλη μου χάσαμε όλους τους άλλους αλλά και το μονοπάτι. (κλάμα, γκρίνια, γμστ...)

Τελικά κάτι που είδα μια κορφή μέσα στα σύννεφα, κάτι ο χάρτης, κάτι το ένστικτο, κόψαμε μια πλαγιά και πετύχαμε ξυστά το μονοπάτι, τους υπόλοιπους και το φορτηγό που μας γύρισε πίσω.


Λίγο μετά τα βρόντηξε κι έφυγε.... τυχαίο;

11 σχόλια:

fool είπε...

:) όχι

Δημήτρης Τερζής είπε...

Μου αρέσει που ρωτάς κιόλας...:)

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Αν κρίνω από τα χιόνια στη Φλέγκα πρέπει να πήγατε Απρίλη-Μάη. Πρέπει να ήταν υπέροχα. Για το κουραστικά δεν το συζητάω!

Chocorello είπε...

Ρητορική η ερώτηση...

Σκύλε, κάτι σαν Μάιος ήταν νομίζω. Απίστευτα μέρη όντως.
Η κούραση σε αυτά, δεν πιάνει μία μπροστά στη φύση.

Δημήτρης είπε...

Χμμμ...Φλέγκες με καταιγίδα...Πώς να μη φύγει μετά;

Εμένα η δυσκολότερη στιγμή της σχέσης μου ήταν στην κορυφογραμμή της Πάνω Αρρένας όπου η κυρία μουλάρωσε και δεν το κουνούσε λόγω υψοφοβίας.

Τι τραβάν κι αυτά τα έρμα τα κορίτσια... :)

Chocorello είπε...

Γεια Δημήτρη!
Αααα, είναι ωραία εκεί πάνω!!!

http://www.youtube.com/watch?v=JFZNGCDhpHs

(ακούγεται γκρινίτσα φυσικά... "έλα! απο 'δω βγάλαμε πεντακόσιες")

Δημήτρης είπε...

Βροντοφώναξε: "Ποτέ δεν είναι αρκετές!"

http://www.flickr.com/photos/dkilim/sets/72157622711376804/
http://www.flickr.com/photos/dkilim/sets/72157624447488723/
http://www.flickr.com/photos/dkilim/sets/72157624447488723/

Chocorello είπε...

Ετσι!!!!

χαχαχαχα

Chocorello είπε...

ωραίες φωτό!!!

πως θα δουλέψω τώρα;;; ε;;;

Δημήτρης είπε...

Ευχαριστώ!

Τι να δουλέψεις σήμερα; Αφού δεν κουνιέται φύλλο. Κάτσε δες φωτογραφίες καλύτερα. :)

Chocorello είπε...

Είμαι απο αυτούς που πληρώνουν τους άλλους, μάλλον...
Οτι είδα, είδα. Το βράδυ οι υπόλοιπες.