Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

For them all.



Μια φίλη είχε προσκλήσεις για την 3D αβαντ πρεμιέρ του "Αθάνατοι" χολυγουντιανή ακοντιοσπαθομαχία με Ολύμπιους Θεούς και κοντούς Τιτάνες και Θησέα και Φαίδρα και το "Τόξο της Ηπείρου", τον Δαρείο, μινόταυρους, μονόταυρους, τα πασίγνωστα αρχαία ελληνικά αλλατορυχεία, και άλλα χολυγουντιανά.
Το πρώτο μου 3D λοιπόν. (ούτε Τα Σαγόνια είχα δει, μόνο μία τσόντα κάποτε στη τηλεόραση, με εκείνα τα γυαλιά με το κόκκινο και μπλε σελοφάν)

edit 13/11: δες εδώ τι παίχτηκε...

Ωραία αίσθηση, τα ψηφιακά εφέ όμορφα αλλά όπου είχε φιλμ τα πάντα ήταν πλακέ, (δεν ξέρω να στο εξηγήσω καλύτερα) εγώ είχα μπλεχτεί με τους μύθους περισσότερο και από τους παραγωγούς, τα κινητά μου αποσπούσαν την προσοχή, τα μπάσα γαργαλούσαν τον κώλο μου, τα αυτιά μου έτριζαν και ο κόσμος χειροκρόταγε στο τέλος που ο θησέας σκότωσε τον μίκυ ρουρκ, κι εγώ νόμιζα ότι έβλεπα το Wrestler με αυτόνανε κι εκείνο το ωραίο γκομενάκι την Tomei.

Υπό το φως των τίτλων τέλους και μέσω κάτι λευκών κελιών, βρέθηκα ξανά μέσα στο mall ψάχνοντας για το πάρκιν και όπου φύγει φύγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: