Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Μετά τη βράβευση.


Με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά για το βραβείο μου, από την absentminded, σου δείχνω με καμάρι τα μπαλάκια μου, επειδή τώρα είναι mix μαζί με κόκκινα.



Κατά τα άλλα: τρέξιμο υπό βροχή - ωραιότατον, μία αλλεργία στο μέτωπο από ένα σκουφί που φορούσα για πρώτη φορά, από μαλλί Μέρινο απαλό σαν μετάξι τρομάρα τους, μακαρονάδα στο στέκι της Ράνιας, μπουγάδα τα βρωμερά τρεξιματικά μου και μια κτηνώδη τζαμποσακούλα με δώρα για τρία πιτσιρίκια που πρέπει να πακετάρω, αλλά λουφάρω μέχρι τελευταία στιγμή.



Και μη ξεχνάς να παίζεις.

2 σχόλια:

absentminded είπε...

Είσαι ο πιο χριστουγεννιάτικος με διαφορά.-

Σούπερ τα μπαλάκια και η συγκεκριμένη λήψη με τον πινάκα στο βάθος!

Και εγώ χαμογελάω, δίχως smiley.

Chocorello είπε...

Και ευελπιστώ να είμαι "χριστουγεννιάτικος" συνεχώς.

Ξέρεις εσύ...

Υ.Γ. Credits στον Lem που μου χάρισε τον πίνακα.