Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Εκανα μαλακία: είδα ειδήσεις.




Γμτκρτμ ξεχάστηκα...
Την περίμενα την τρομοκρατία, αλλά τέτοιο πράγμα δεν το φανταζόμουν.
Μπράβο στους εμπνευστές - πολύ καλή δουλειά!

Μετά έκανα κρύο ντους, φακόρυζο, παντζάρια για σαλάτα, τη δήλωση μου, μέτρησα τις αποδείξεις του '11 και όσες έχω μαζέψει από το '12, επλυνα τα καλύματα του καναπέ και τα μαξιλάρια του, φύτεψα τον βασιλικό σε φρέσκια γλάστρα με φρέσκο χώμα, συμπλήρωσα χώμα στις άλλες, πήρα backup όλα μου τα αρχεία, φωτογραφίες, κλπ, τέλειωσα μερικές εκκρεμότητες ακόμα, άνοιξα μια μπύρα, έβαλα και μερικά αμύγδαλα και καμπούριασα μπροστά στο πισί μέχρι να κλείσει η μέρα.

Και μετά κόντεψε να κλείσει και η νύχτα, γιατί πήγε 3μιση και βάλε μέχρι να καταφέρει να με πάρει ο ύπνος...

Αυτά τα υπνωτικά χάπια που ρίχνουν στις ταινίες μέσα στα ουίσκια και πέφτουν ξεροί για 10 ώρες, που σκατά τα πουλάνε;

Πονάει και το γόνατο, ρπμ...

4 σχόλια:

Δημήτρης είπε...

Είδες τι παθαίνεις όταν κάνεις χαζομάρες;

Chocorello είπε...

Ασε που μου βγήκε να πληρώσω και τ'αντερα μου.
Απορώ: κάνα φοροφυγά θα πιάσουνε να του δημεύσουνε τη περιουσία;;;

που πουλάν τα χάπια, κανείς;
και σήμερα βράδυ είναι...

Δημήτρης είπε...

Εγώ που από την άλλη βάλθηκα εδώ και δυο μέρες να μεταπείσω μια ότι κακώς εχαστουκίζοντο στην τηλεόραση και έχω καταντήσει να εξηγώ τα αυτονόητα; Ποιός έχει κάνει μεγαλύτερη μαλακία τώρα;

Chocorello είπε...

Ασε... τις προάλες πάσχιζα να πείσω ένα φίλο ότι ΔΕΝ είναι απαραίτητη μία τρομοκρατική οργάνωση που να σκοτώνει κόσμο...