Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

IKAntastic!


Τι πρόβλημα υπάρχει με το ΙΚΑ;
Ολα λειτουργούν καταπληκτικά.

Στις 10 το πρωί παίρνω τηλέφωνο το 184, κλείνω ραντεβού αυθημερόν για το απόγευμα.
Πάω - είμαι μόνος μου.
Με δέχεται 10 λεπτά νωρίτερα (άγγλος ε;).
Μου γράφει ακτινογραφία, κατεβαίνω στο ισόγειο, είμαι εγώ και μία θεία μόνο, την κάνω επιτόπου, ανεβαίνω πάνω (δεν έχει φύγει κρυφά - ήμουν σχεδον σίγουρος) την βλέπει προσεκτικά, το συζητάμε αναλυτικά, μου γράφει τα υπόλοιπα και φεύγω χαμογελαστός, μόλις μισή ώρα μετά.

Το χρειαζόμουν σήμερα αυτό.

Thought of You from Ryan J Woodward on Vimeo.

κι αυτό...

4 σχόλια:

Δημήτρης είπε...

Πρέπει να είμαι από τους λίγους που δεν έχουν ιδιαίτερο παράπονο από τις υπηρεσίες. Όποτε τις επισκεύτηκα μια χαρά τα πήγαμε. Μόνο μία φορά θυμάμαι κολοσσιαία ουρά και ταλαιπωρία είναι η αλήθεια.

Chocorello είπε...

Παρομοίως!

Ξαναπήγα σήμερα για κάτι εκκρεμότητες και ήταν μία από τα ίδια. Σε μισή ώρα είχα ξεμπερδέψει χαμογελαστός.

Δημήτρης είπε...

Το ξέρεις ότι μας μισεί ο κόσμος, έτσι;

Chocorello είπε...

Μη δούνε άνθρωπο να προκόψει....