Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Street Art


Εγινε Κλείνει σήμερα το Ελληνικό Meeting of Styles όπως έμαθα από την Philosopher's Joke.

Γνώστης δεν είμαι - δε χρειάζεται άλλωστε - αλλά από όσα είδα στα γρήγορα ξεχώρισα το παρακάτω που είναι προφανώς κοντινότερα στο δικό μου style.


Και τώρα θυμήθηκα κάτι σχετικό που είδα στα ιντερνετς πριν λίγο καιρό και εντυπωσιάστηκα εξίσου και περισσότερο:

Μία συλλογή ωραίων στρητάρτων του 2012 απ' όλο τον πλανήτη.

εγώ σου δείχνω μόνο μερικές που ξεχώρισα.

Πολωνία

Γαλλία

Γαλλία - του ιδίου προφανώς
Σκωτία
Ισπανία - μένω στον 1ο, για ανεβείτε λίγο...
κι ο R2D2 πλεκτός, στην Αμερική.
Αυτά, και άλλα πολλά στο link

Πολύ τους ζηλεύω αυτούς τους πιάνει-το-χέρι-μου-τόσο-πολύ-που-κάνω-οτι-μου-κατέβει-σε-ότι-μεγεθος-θέλω. (όχι ότι δεν θέλει σκληρή δουλειά, αλλά προέχει το ταλέντο φαντάζομαι)

Ψάχνω κάτι δικά μου καλλιτεχνήματα του προηγούμενου αιώνα για να συγκρίνω το ταλέντο μου, αλλά άσε καλύτερα....

Και τώρα μουσική επίσης του προηγούμενου αιώνα:


3 σχόλια:

angie philosopher είπε...

Γαλλία, Σκωτία, Ισπανία; Εφαγώθησαν;
Κάποτε κάποιος, που "το είχε" με την τέχνη μου είπε, ότι το ταλέντο είναι μόνο η αρχή. 'Οχι μόνο δεν αρκεί, αλλά σβήνει κιόλας...
Μόνο με εξάσκηση μπορείς να εξελιχθείς και να ξεπεράσεις ακόμη και το αρχικό ταλέντο.
Και συμφωνώ.

Chocorello είπε...

Αργεί να τις δείξει λίγο - θα τις χαρείς στο λινκ όμως.


Δημήτρης είπε...

Φωτογράφησα ένα τέτοιο σήμερα. Όχι τόσο εντυπωσιακό ή φουτουριστικό αλλά ωραίο ήτανε. Θα ανέβει κι αυτό εν καιρώ.